Listy pocztowe

Zobacz także:

Dla wygody studentów i pracowników wydziału założone zostały listy pocztowe.

Wysyłanie na listy

Aby wysłać jakąś wiadomość do wszystkich osób na danej liście, należy po prostu wysłać ją na adres tej listy. Jeśli lista jest moderowana, wiadomość będzie oczekiwać na akceptację - może zająć to trochę czasu.

Prosimy nie wysyłać na listy żadnych załączników. Dużo lepiej jest umieścić dany plik na jakiejś stronie internetowej, a w wiadomości podać tylko adres.

Prosimy nie wysyłać spamu na listy.

Lista list

Każda lista ma adres w postaci nazwa@wmi.amu.edu.pl.

Listy pocztowe grup przedmiotowych funkcjonują obecnie w oparciu o system USOSWeb.

Wysyłanie wiadomości na w/w listy jest możliwe tylko dla pracowników uczelni (wymagane jest konto w domenie @amu.edu.pl, nie @wmi.amu.edu.pl)

Inne listy

Zapisywanie się na listy

Na niektóre listy możesz się samodzielnie zapisać. Robisz to wysyłając wiadomość <nazwa listy>+subscribe@wmi.amu.edu.pl. Na konto z jakiego przyjdzie e-mail zostanie wysłane potwierdzenie zapisania się na listę. Wystarczy na takiego e-maila odpowiedzieć, korzystając z funkcji "odpowiedz nadawcy" swojego programu pocztowego. Dopiero wtedy przyjdzie e-mail z potwierdzeniem zapisania na listę.

Na niektóre listy do zapisania się niezbędna jest zgoda moderatora.

Labs: Listy pocztowe (ostatnio edytowane 2017-05-11 09:31:53 przez Zawoor)